TOP HAVUZUNDA BULDUĞUN PARA SENİNDİR!

  • katma 8 aylar önce

    MuratAbiGF

    TOP HAVUZUNDA BULDUĞUN PARA SENİNDİR! videoma hoş geldiniz arkadaşlar. Bu videoda boğmaca oynuyoruz :D Çocukluğumdan beri ilk defa top havuzuna girdim. Mütiş bir şeymiş. Bugüne kadar boşuna yaşamışım resmen :D Eve bundan bi tane yaptırmak istiyorum resmen canın sıkıldıkça atla içine çocuk depresyonu yaşa evde :D Ezgi'nin kanalına da gidin bi bakın arkadaşlar Game Of Thrones ve Spider-Man videolarımızı şiddetle tavsiye ederim :D trplace.info

    Instagram: muratenginekn
    Facebook: BuModNeModu
    Twitter: MuratEnginEkin

    İşbirlikleri için: muratabigf@creator.st
    TOP HAVUZUNDA BULDUĞUN PARA SENİNDİR!

Ömür Çınar GÜL
Ömür Çınar GÜL

devamı gelsin

19 gün önce
Yigit Ceran
Yigit Ceran

Abi oha be

20 gün önce
M|CARFT-[HY_PL] SUTUDİOS
M|CARFT-[HY_PL] SUTUDİOS

ezgi marvel dan top savaşlarına geçiş yapmış

Aylar önce
Fezail Abiyev
Fezail Abiyev

8:38 apla 🔱 verdin bfhfhdhhdhdhdhd

2 aylar önce
OYUN SEMTİ
OYUN SEMTİ

5:35 o abla walllhack açmış

2 aylar önce
fğlspsdl9472lfösş
fğlspsdl9472lfösş

Şunu izleyelim de her videoda az izlenen top videosu demesin

5 aylar önce
Aloha Aho
Aloha Aho

ya ameliyatlı yerime gelseydi :)

5 aylar önce
Kevser Coşkun
Kevser Coşkun

Murat abi bu videonun 2 nci video su gelmese valla kuserim beni sinir etme bunun ikincisi gelsin

5 aylar önce
Yunus Cool
Yunus Cool

Abi özür dilerim ama o bir kadın

5 aylar önce
brawl eray
brawl eray

0:38 hahahahahahahaha

6 aylar önce
Nisanur Ateş Ates
Nisanur Ateş Ates

Çocukluğuna döndü murat abi😊😊

6 aylar önce
Kafiye Kaya
Kafiye Kaya

Murat Abi

6 aylar önce
Kafiye Kaya
Kafiye Kaya

Çok güzel olmuş

6 aylar önce
Sait Kurtak
Sait Kurtak

Abi vidio güzel olmuş

7 aylar önce
Derya taşgıran
Derya taşgıran

KEŞKE KIZIL SAÇLI KIZ YERİNE MERYEM CAN GELSEYDİİİİİİİİ

7 aylar önce
Öykü Yıldırım
Öykü Yıldırım

1:25 Ezgi ablanın sesini elif yalçına benzeten bi tek benmiyim ya🤔

7 aylar önce
Furkan Taşgur
Furkan Taşgur

helal olsun lafı öylece yersiz gereksiz kullanılmaz

7 aylar önce
Furkan Taşgur
Furkan Taşgur

sakıncalı şeylere iyi denmez

7 aylar önce
Furkan Taşgur
Furkan Taşgur

güzel denmez buna

7 aylar önce
ege yücel
ege yücel

O TOPLARI MERYEMİN EVİNE DOLDUR

7 aylar önce
BENAN BAKIŞ
BENAN BAKIŞ

Adamı öldürdünüz ee doğru

7 aylar önce
Büşra Kug
Büşra Kug

Bı sonraki videoda topların arasında saklanıp ofise gelenleri korkutun😂😂😂😂😂😈

7 aylar önce
Ekin Dolma
Ekin Dolma

Murat abi bence bu vidyoyu Meryem ablayla yapsaydın 9999999999999 kere daha güzel olurdu 😭😭😭 niye Meryem ablayla yapmadın ???? 🤧😪

7 aylar önce
Sefo SYN
Sefo SYN

yeter lan şu murata işkence etmeyin artık

7 aylar önce
Zeliha Selcukcan
Zeliha Selcukcan

Ezgiyi çok seviyorum yaaa

7 aylar önce
elanur uçar
elanur uçar

beyaz gömlekli çoçuk tek benim dikkatemimi çekti abi bir sonraki videoyaya yüzünü tam olarak görmek isteriz aşiri merak ettim

8 aylar önce
Türk Bayrağı SEVDALISI
Türk Bayrağı SEVDALISI

Merhabalar ben öğretmen dizisinin bir fanıyım öğretmen dizisi bir öğrencinin okulun etrafında öğrencileri kötü işlerinde kullanan bir çete yüzünden intihar etmesiyle bu olayda kendi sınıfındakilerininde çeteye yardım etmesi üzerine bir öğretmenin hem öğrencilerine ders vermek hemde delil yetersizliğinden polisin yakalayamadığı bu çetenin gerçek yüzünün ortaya çıkıp yakalanmasına yardım etmek hemde öğrencilerini korumak için sınıfı rehin alarak başlayan siber zorbalığın sonuçlarını anlatan gençlere mesaj veren düşünmeden yapılan işlerin zararlarını anlatan öğretmenin ders dışındaki görevlerini anlatan içerisinde biraz komedi biraz dram biraz romantizm aksiyon macera barındıran farklı bir senaryosu olan çok anlamlı bir dizi ama maalesef düşük reytingden dolayı final olma ihtimali var dizi pazar akşamları 21.00 da Fox TV de sizden ricam lütfen diziye bir bakın izleyin beğeneceğinize eminim buraya Instagram ve youtube hesabını bırakıyorum @ogretmenfoxdizi öğretmen LÜTFEN İZLEYİN 🙏🙏🙏

8 aylar önce
GTPS YAYIN
GTPS YAYIN

Murat Havuzu

8 aylar önce
Barkin İsiere
Barkin İsiere

Hani hoca sınıfı saydırırken kendini saymayı unutursun ya muratın topları sayması aynı durum

8 aylar önce
Hilal Zeynep Kaya
Hilal Zeynep Kaya

Lan adam basmalı düğme gibi 😂 vuruyosun, küfür ediyo çohsel 😂👌

8 aylar önce
mert gökmen
mert gökmen

abi sipora başlasan güzel olur +1

8 aylar önce
Muhammet Malçok
Muhammet Malçok

Aklıma aykut elmasın vayni geldi Buldum hocam hahahahdheheyeh

8 aylar önce
Canberk Ama Kuduran
Canberk Ama Kuduran

Müge anlı gelsin o bulur

8 aylar önce
MTG
MTG

murat abi gf neden komik gibi görünmek için hareketler yapıyor [ bana göre öyle yapıyor] ööğğğğğ haha

8 aylar önce
MoonS Samuray
MoonS Samuray

murat abi 2:05 de aşkım diyor

8 aylar önce
ERGE ŞENTÜRK
ERGE ŞENTÜRK

Bu topları Meryem canın evinde görmek istiyorum

8 aylar önce
Cemre
Cemre

Ah Ömer, üzümlü kekim 🤍✨0

8 aylar önce
Reyhan Demirci
Reyhan Demirci

Videoya Ezgi abla ve Anıl abi için gelen bir tek ben miyim 👍🏻❤️😉

8 aylar önce
ganyotçu
ganyotçu

ömer insan lütfen daha çok döv devamını oku

8 aylar önce
Sspsm
Sspsm

Ağır mimara kışkırtma gelsn

8 aylar önce
Özgür gaming
Özgür gaming

Murat abi Gönüllerin fedaisi

8 aylar önce
Arda Han
Arda Han

Girişteki müziği söyleyebilecek varmı?

8 aylar önce
Berat seven
Berat seven

Abi top havuzunda bir avuç bok buldunmu😂

8 aylar önce
Oyun Krallığı
Oyun Krallığı

Matematik'ten 0 mı aldınız ?

8 aylar önce
Çağan Duyan
Çağan Duyan

Ezgiyi ilk defa cocuk gibi gordum cok sirin :D

8 aylar önce
Macery
Macery

Muratla videodaki kiz sevgili mi?

8 aylar önce
umut62tr
umut62tr

Anıl'dan alırım ben sonra :D

8 aylar önce
Kağan Çakmak
Kağan Çakmak

daha saçma çok az içerik var

8 aylar önce
enes özen
enes özen

murat koyimde tur at murat koyimde tur at

8 aylar önce
Mr_DEK:Eymen22 !
Mr_DEK:Eymen22 !

abi bunun icine beni koyun 15 saniyede bulurum uzmanıyım ben bunun :D

8 aylar önce
Mrs. {Kitty}
Mrs. {Kitty}

aramızda hasta bir bebek @ismailçağanıhaşatalım var 25 milyon lira ilacı 2 milyonlira toplanmış 2 kilo almadan ilaçın alınması lazımmış annesi bu yüzden onu bazı geceler aç bırakmak zorunda kalıyormuş zor nefes alıyor kilo aldıkça nefes alması zorlaşıyor ona bağış yapabilirsen ben ailesi çok mutlu olur lütfen ona bağış yap

8 aylar önce
Swanky
Swanky

içerik çocuk içeriği ama murat oldumuydu hayvan içeriği oluyor :/

8 aylar önce
Kamil Ferdi
Kamil Ferdi

Murat abi şunnara bi ayar çek

8 aylar önce
Youtuber Tv
Youtuber Tv

Abi acaba sana nasıl ulaşabilirim sana söylemem gereken bir şey var lutfen abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii seni çok seviyorum seviyorum

8 aylar önce
Youtuber Tv
Youtuber Tv

Abi acaba sana nasıl ulaşabilirim sana söylemem gereken bir şey var lutfen abi

8 aylar önce
Youtuber Tv
Youtuber Tv

Abi acaba sana nasıl ulaşabilirim sana söylemem gereken bir şey var lutfen

8 aylar önce
Esra diye biri
Esra diye biri

4:52 korona olcan lan

8 aylar önce
Melisa Aslan •YAC•
Melisa Aslan •YAC•

Merhaba Murat abi. Bugün hayatımın en kötü gününü geçiriyorum. YouTube kanalım kapanıyor. 13 abonem var ve ben kanalımın şifresini unuttum. Bu yüzden en baştan başlicam. Bu yüzden çok mutsuzum. Bana moral vermek için yorum yazıp kalp atar mısın seni çoooook seviyorum keşke seninle tanışabilsem ve senin yerinde olabilsem. 💖💗💞😊😘😟🙏🏻😣😔💝❤️💙💜❤️

8 aylar önce
Muhammed Kazan
Muhammed Kazan

LGS sonucumu ailem görünce ben 0:18

8 aylar önce
Mete Arslan
Mete Arslan

Spoiler yedik ama biz

8 aylar önce
KRM Script
KRM Script

Kötü gününde yanında olmayana puşt mu deniyordu dost mu deniyordu yoksa hoşt mu deniyordu?.

8 aylar önce
Havva Halis
Havva Halis

Topları ofisin üst katından alt katına atın @muratABİGF

8 aylar önce
Tuana Kuş
Tuana Kuş

Abi Deli mi ne ve Orkun Işıtmak ile terkedilmiş akıl hastanesinde 1 gün kalma videosu gelsin ( Deli mi ne kanalının yorumları böyle bende sana ve Orkun abiye diyeyim dedim

8 aylar önce
Özgür Karahalilöz
Özgür Karahalilöz

Likelere çökünde para kazansın murat abim

8 aylar önce
Ömer Arslan
Ömer Arslan

Abi yeni kargoyla hediye alıcan mı

8 aylar önce
İzabel İsaeva
İzabel İsaeva

bence o toplar meryemin evine doldurun

8 aylar önce
BilgeHan Şahin
BilgeHan Şahin

Murat abi sen yapmacık gülme abi yapma biz senin hunharca gülüşünü istiyoz

8 aylar önce
Fatma Demir
Fatma Demir

Asıl burası nasıl taplanır???

8 aylar önce
Ahmet Polat
Ahmet Polat

Daha cok video at shsuxgshei

8 aylar önce
Elif Acikgoz
Elif Acikgoz

Meryem karla kaplıyo bu topla

8 aylar önce
Emre Özel
Emre Özel

Bu adam bu hallere düşecek adammıydı ya

8 aylar önce
Fatih yücel
Fatih yücel

Reis solucan gibi full girdin içeri 😅

8 aylar önce
Kenan White
Kenan White

13:03 ab kaçç

8 aylar önce
Alper Tarcan
Alper Tarcan

Ezgi abla var diye geldim bende

8 aylar önce
Sude Aydın
Sude Aydın

Yanınaki kız kim arkadaşımı yoksa

8 aylar önce
anisa-chan
anisa-chan

kızın sesi elif yalcına benziyo

8 aylar önce
aLoNeDarK
aLoNeDarK

Onlarca yorumun için de bu yorumu gören ve beğenen güzel kalpli insan 107 aboneyim 150 yaparmıyız ??

8 aylar önce
By PyrZ
By PyrZ

8:28 *SPIDER SENSE*

8 aylar önce
Sadık Tacettinoğlu
Sadık Tacettinoğlu

Nobody: Hepinize Merhaba ARKADAŞLAR! Efsane bir video ile karşınızdayım! Murat Engin Ekin: Hepinize mer...... ah ah ananıs*k*m ah ananıs*k*m! Burda çok saçma enteresan bir video ile karşınızdayım arkadaşlar!

8 aylar önce
Yaren Çelik
Yaren Çelik

O zamaaan Meryem le Merve özkaynağın evini topla kapadım videosu gelsin

8 aylar önce
Umut Hacioglu
Umut Hacioglu

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

8 aylar önce
EZEL BAYRAKTAR
EZEL BAYRAKTAR

0:22 HEADSHOOOOT

8 aylar önce
Gencay Demir
Gencay Demir

Bir an aklıma Ali Biçim geldi. -(Bağırarak) 500'ÜM NERDEEEE!!!

8 aylar önce
Ravzanur Baki
Ravzanur Baki

Meryem can bu havuzda video çeker diyen

8 aylar önce
Ahmetcan
Ahmetcan

Benim yaşım 60 sana niye abi diyim evladım

8 aylar önce
rüzgar alpdağ
rüzgar alpdağ

Ben sana aboneyim

8 aylar önce
İntegral sabiti c
İntegral sabiti c

Kanalımdaki son video ruh sağlığınız için uygun değildir

8 aylar önce
Elif Kuzu
Elif Kuzu

Murat abi meryem cana evini top hauzunu doldur😊😊😊😊

8 aylar önce
melike
melike

sonra o topları çocuklara bölüştürün

8 aylar önce
İbrahim Karaulak
İbrahim Karaulak

Abi Meryem'in evini topla kaplasana +1 leyin görsün

8 aylar önce
İbrahim Karaulak
İbrahim Karaulak

Kilo aliyosun yapma o kadar ameliyat oldun

8 aylar önce
Samet baki
Samet baki

BGBV

8 aylar önce
SAKIN PROFİLİME BAKMA
SAKIN PROFİLİME BAKMA

SAKIN İSMİME BAKMA!!😱

8 aylar önce
ibrahim doğan
ibrahim doğan

Herkesin aklındaki soru o toplar ndn o ofiste???!!!!

8 aylar önce
Lord Fearless
Lord Fearless

Youtube ye perfect moba gameplay iş eudora yazınca bi kanal çıkıyor bi bakın be

8 aylar önce
Tülay Çağlar
Tülay Çağlar

Adam videoya başlasaydı keşke:(

8 aylar önce
Mustafa Akça
Mustafa Akça

Kız kkim lana murat sevgili mi yaptın

8 aylar önce
borusia 09
borusia 09

Video yine wwe olmus

8 aylar önce
Zehra Nur Parçacı
Zehra Nur Parçacı

15:08 wphdğxjwöwhcpdjwnhfpdhe +Ah ah ah kendimi Mekkeli müşrik gibi hissediyorum -Suus Ckhclsneocheldjcjsöxkdjeşfj

8 aylar önce
Yunus Türkmen
Yunus Türkmen

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

8 aylar önce
Emre Ay
Emre Ay

Abi şu havuzun içinden çekme kendimi T*p gibi hisediyorum

8 aylar önce

Sonraki

EVİNİZDE ROBOT İLE YAŞASAYDINIZ NE OLURDU ?

12:14

TYT SORU TAHMİNLERİ #tytsorutahmini #tyttekrar #tyttaktik

13:37

Purplehej Sezon Finali Partisi💥

20:13

Purplehej Sezon Finali Partisi💥

PurpleHej

görünümler 87 B

BALIKLIGÖL'DE DEDEKTÖR ile ALTIN ARAMAK!!

13:26

BALIKLIGÖL'DE DEDEKTÖR ile ALTIN ARAMAK!!

Deli Mi Ne?

görünümler 3 Mn

Damdaki Kız - Güldür Güldür Show 270.Bölüm

24:09

Damdaki Kız - Güldür Güldür Show 270.Bölüm

Güldür Güldür

görünümler 4 Mn

EVDE YAPABİLECEĞİNİZ 5 SÜPER DENEY

16:31

EVDE YAPABİLECEĞİNİZ 5 SÜPER DENEY

Serdar Başkan

görünümler 156 B

1.17 Hakkında Bilmediğiniz 120 Yeni Özellik

36:10

1.17 Hakkında Bilmediğiniz 120 Yeni Özellik

Doğukan Adal [Tvo]

görünümler 713 B

YETENEK SIZSINIZ DISCORD!

8:18

YETENEK SIZSINIZ DISCORD!

Saniye

görünümler 5 Mn

TYT SORU TAHMİNLERİ #tytsorutahmini #tyttekrar #tyttaktik

13:37

Purplehej Sezon Finali Partisi💥

20:13

Purplehej Sezon Finali Partisi💥

PurpleHej

görünümler 87 B

Kardeşlerim 18. Bölüm (SEZON FİNALİ)

2:31:36

Kardeşlerim 18. Bölüm (SEZON FİNALİ)

KARDEŞLERİM

görünümler 4,8 Mn

Crazy bugworkout video! Look the end ! 😱

0:20

Crazy bugworkout video! Look the end ! 😱

Bugworkout Sport in Russia

görünümler 4 Mn

Sultanın Son Günü (89.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

28:33

Sultanın Son Günü (89.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

görünümler 3,1 Mn

Game Recap: Bucks 115, Nets 111

4:59

Game Recap: Bucks 115, Nets 111

Motion Station

görünümler 433 B