YENİ EVCİL HAYVANIM KUZU HASAN!

  • katma 7 aylar önce

    MuratAbiGF

    YENİ EVCİL HAYVANIM KUZU HASAN! videoma hoş geldiniz arkadaşlar. Bu videoda Şehsuya yeni bir kanki bulduk :D Annesinin kuzusu Hasan ile uzun ve sıkıntılı bir gün geçirdik :D Yemek yedik, kitap okuduk, satranç oynadık, sokakta gezdik, attaya gittik :D Kuzuyu duyan gören herkes doluştu eve mütiş bir ilgi odağı oldu :D @Turgut Ekim abisi, @Ağır Mimar babası, @Meryem Can ablası ve @Merve Özkaynak annesine de teşekkürler yoğun ilgileri için :D

    Instagram: muratenginekn
    Facebook: BuModNeModu
    Twitter: MuratEnginEkin

    İşbirlikleri için: muratabigf@creator.st
    YENİ EVCİL HAYVANIM KUZU HASAN!

sert oldu
sert oldu

Ruh ikizini bulmuş :D

2 gün önce
Elman Kərimov
Elman Kərimov

Abi goturdun dimi hayvani annesinin yanina

5 gün önce
Buse Nur Tabak
Buse Nur Tabak

DEVAMI GELSİN

11 gün önce
Muhammet Emre örül
Muhammet Emre örül

Abi niye adını hasan koydun

14 gün önce
Blayzii
Blayzii

Komunist hasan :D

15 gün önce
Yunus Oren
Yunus Oren

Yazık hayvana

16 gün önce
Kasım Cenik
Kasım Cenik

Abi daha hafif bir oyundan başlatsaydınız satranç oynamayı 15 yaşımdayım ben bile bilmiyom

17 gün önce
orhan deniz
orhan deniz

21:50 hayvan geviş getiriyor ( ayrıca o kuzu değil oğlak)

18 gün önce
Noxcholla
Noxcholla

16:00 oyundaki bayrak?

18 gün önce
Masal_Afton
Masal_Afton

Meee

22 gün önce
Esra Kalyoncu Bozbay
Esra Kalyoncu Bozbay

Abi sana hayırlı işler çok yaramaz Bi kuzuymuş

23 gün önce
ceren karakose
ceren karakose

kuzuda Hasan değil Necimettin tipi var.

24 gün önce
ceren karakose
ceren karakose

o ney lan altında bez üstünde mont gibi bir şey kuzu kuzu değil

24 gün önce
Kaan Ergen
Kaan Ergen

Abi hayırlı olsun ama keşke annesinden ayirmasaydin

25 gün önce
Firdevs Tamer
Firdevs Tamer

Bence şimdi hasan murat abinin karnında

26 gün önce
fırındaki MAKARON
fırındaki MAKARON

14:22 aaaaaaaaaaa

27 gün önce
Nurbanu Ayyıldız
Nurbanu Ayyıldız

Bir gün bebek gibi yaşa hasta bezi bağla biberonla süt iç.

28 gün önce
Beyza Uzuner
Beyza Uzuner

12:13 vallahi diyom kuzu hasan meeeliyo sandım sonradan turgut abi nin olduğunu gördüm 😀😀😀😀😀

29 gün önce
Halil Mammedov
Halil Mammedov

🖕🖕🖕🖕🖕🖕👇

29 gün önce
Nurbanu Ayyıldız
Nurbanu Ayyıldız

Buzağı al.

29 gün önce
Magiano- -Lucifer Himself
Magiano- -Lucifer Himself

Hasan:48 saat uyuma challenge yapmadık onu yapalım.

Aylar önce
BİR MOTOSİKLET SEVDALISI
BİR MOTOSİKLET SEVDALISI

3:48

Aylar önce
Ahmet Çelik
Ahmet Çelik

Ben videonun yüzde doksan yedisinde güldüm

Aylar önce
Ahmet Çelik
Ahmet Çelik

Gülmeme chhalenge yerine bu videoyu izliyorum

Aylar önce
Youtuber Yolu
Youtuber Yolu

Hasan

Aylar önce
Halil Yiğit Özmen
Halil Yiğit Özmen

2:30 apartmanda YouTuber varsa bruh moments😁😁😁

Aylar önce
Efe Can Özcan
Efe Can Özcan

abi kuzu şu an nerde kurban bayramıda yaklaşıyor :D

Aylar önce
Ramazan Helayev
Ramazan Helayev

çok çirkin kuzu

Aylar önce
Xrean EDIT
Xrean EDIT

abi hasanı yedinmi?

Aylar önce
Lama
Lama

Hasan terör estirdi :D

Aylar önce
Mikail çelik dünyasi
Mikail çelik dünyasi

1 hafta sonra kuzu hasan gg

Aylar önce
Yumruk Gaming
Yumruk Gaming

Alah belanı hasan ne lan?

Aylar önce
Pikachu TR
Pikachu TR

hasan çok tatlı

Aylar önce
Erwin Rommel
Erwin Rommel

ya ben de bakmak istiyorum

Aylar önce
TODO
TODO

Tabiki o kuzu 4-5 hafta sonra kokoreç oldu

Aylar önce
Yeter Ozer
Yeter Ozer

Kuzu hasanla videolar çek

Aylar önce
hasan Mercan
hasan Mercan

Abi benim ismimi niye koyuyon

Aylar önce
Deniz Aslan Bozkurt
Deniz Aslan Bozkurt

İnş Hasan'ı yememişsindir

Aylar önce
Tooppo Trep
Tooppo Trep

Almışsınız bari iyi bakın biz koyun bakıcıyız bu kadar kötü bakmıyoruz abi

Aylar önce
Batubasaver
Batubasaver

Benim kopeyim var

Aylar önce
Emine aksu
Emine aksu

Aferin

Aylar önce
Falcon Ninja
Falcon Ninja

Aga ya annesini arıyor üzüldüm ama komik bir video olmuş (lütfen linç etmeye çalışmayın)

Aylar önce
ınk sans fan
ınk sans fan

Kısaca video nun özeti meeeeeeeeee

Aylar önce
3kafadar
3kafadar

abi bizim komşu besliyo valla oluyo ama sen onlaardan daha güzel basledin bu nu attım onlara ve kuzuyu sattılar neden böyle birşey yaptılar bilmiyorum

Aylar önce
Arda 01
Arda 01

2 yıl sonra -Arkadaşlar hasan öldü "arkada ızgara yanar"

Aylar önce
Sıla Kayacan
Sıla Kayacan

9:25 Ne bok yicez lan biz bakışması MFKXMFLXNFLCMFLCNFLCNLFLFNNF

Aylar önce
oyun dünyası
oyun dünyası

😂😂😂

Aylar önce
Arife Coşkun
Arife Coşkun

Davardım ben küçükken - Murat Engin Ekin

Aylar önce
Beyzanur Yıldız
Beyzanur Yıldız

14:19 Piyonu emmeye çalışıyor meme sandıı "HERKES BİRDEN" Aaaaaaa yavruuuum

Aylar önce
Beyzanur Yıldız
Beyzanur Yıldız

03:30 mükemmel yaaa

Aylar önce
Furkan
Furkan

Kurban bayramına da az kaldı.

Aylar önce
Çıtır Pıtır Tv
Çıtır Pıtır Tv

Mee

Aylar önce
CarBinay GTX
CarBinay GTX

9:25 ömer ve murat: " bu nedır yow"

Aylar önce
Hell Razor
Hell Razor

22:19 uykusu var hayvanın

Aylar önce
Hell Razor
Hell Razor

13:34 hasan halıyı fazla kaçırmış

Aylar önce
Hell Razor
Hell Razor

11:30 lan sanki arkadan Minecraft domuz ölme sesi geliyor :D

Aylar önce
Hell Razor
Hell Razor

3:48 sanki me yani ben yada ne dedi

Aylar önce
ALPER DÖNMEZ
ALPER DÖNMEZ

18:40 köpeğin gözü kuzu Hasan’da kalmış abi dikkat et

Aylar önce
EREN
EREN

Yakında kuzum Hasan'ı pişirip yedim diye bir video gelirse şaşırmam

Aylar önce
Beyhan Öztürk
Beyhan Öztürk

Video çekmek için kuzu alıp minicik bebeğe 'gerizekalı, mal' diye hitap etmeniz mide bulandırıcı.

Aylar önce
Hasan Sürmelioğlu
Hasan Sürmelioğlu

Skecem yaw

Aylar önce
Mustafa Sapan
Mustafa Sapan

Hasan, Peygamber Efendimizin torununun adıdır, bir hayvana vererek nasıl bir saygısızlık yaptığının farkında mısın? Böyle mübarek isimleri eğlencenize alet etmeyin!

Aylar önce
Ayse Aysan Erdem
Ayse Aysan Erdem

iki eğleneceğiz güleceğiz diye annesinden süt emen bebeği ayırmak nasıl bir vicdansızlıktır...yazıklar olsun

Aylar önce
Can Alev
Can Alev

Bir ayının esir olarak aldığı bu kuzu şuan 1 yaşında ve annesini yiyen ayının yanında ama o habersiz.

Aylar önce
AEÇ
AEÇ

Çimenlerdr koşması gerekirken betonda yürümeye çalışıyor

Aylar önce
AEÇ
AEÇ

Yazık hayvana :(

Aylar önce
Birjan Thabet Hussein
Birjan Thabet Hussein

Hasanin gözleri benimkilerden daha guzel

Aylar önce
Kanal G tv
Kanal G tv

8:34

Aylar önce
Tunahan izzethan Erdoğan
Tunahan izzethan Erdoğan

Bunun cinsi ne diyen adam çok komik gülüyor

Aylar önce
arachne .x
arachne .x

BU MERİNOSA BENZİYO ABİ BEN ANLARIM KUZUDAN

Aylar önce
arachne .x
arachne .x

LAMB GAMBİT ZVDXBFCGNFHNGDXBFZ

Aylar önce
Always Shine✨
Always Shine✨

100 bin like gelirse buzağı ha

Aylar önce
Kamonçik
Kamonçik

hasanın annesi yaşıyomu öldümü anlamadım

Aylar önce
Enes Kuğu
Enes Kuğu

bir şey derdim ama neyse allah akıl fikir versin size

Aylar önce
Oeciddi
Oeciddi

Aman abi sen dersen bişey biz naparız

Aylar önce
BRAWL STARS GENCOSU YT
BRAWL STARS GENCOSU YT

meryemnazasöyle

Aylar önce
oyun gemisi
oyun gemisi

Hasan'ın Babası: Murat abi gf Annesi: Meryem Can Anneannesi: Merve Özkaynak (Merve Özkaynak Hasan'ın anneannesinin olma nedeni Merve Özkaynakın Murat abi gfnin annesi olması) (bu bir nottur)

Aylar önce
Gökalp
Gökalp

Kokoreç i kendi yetiştiriyor

Aylar önce
emre koçdemir
emre koçdemir

Murat abi evde sığır beslesene

Aylar önce
BEYTULLAH SARIBIYIK
BEYTULLAH SARIBIYIK

Meryem ablanın kuzuyu severken o kuzunun yerinde ben olmak isterdim

Aylar önce
Şükrü Bayar
Şükrü Bayar

Abi bizim kuzuya çok benziyo neden acaba

Aylar önce
Bihter ZİYAGİL
Bihter ZİYAGİL

Kuzu Hasan'a Ne mi oldu?! Murat onu yEdİ😈

Aylar önce
LoL Edit
LoL Edit

murat abi kuzu büyüyüp koyun olunca kurban bayramında kesecek kuzuyu

Aylar önce
Mikail Tuğ
Mikail Tuğ

Bizde bakıyoruz annesi öldü bizde 1aylıkken arkamızdan gelmeye başladı ama o biberonu değiştir veterinerde kola şişesinin kapağına takılan aparatı al sonra birde süt ılık olsun

Aylar önce
Bunny pasion
Bunny pasion

Ya hayvana biraz kibar davranın üzüldüm bide heryerde annesini arıyor kuzum keşke almasaydınız.

Aylar önce
murat dalhakan
murat dalhakan

Ya zaten video bitiminde veriyorlar ve hayvan sonuçta ne anlayacak küfürden

Aylar önce
simay öztepe
simay öztepe

hasan'a noldu haber var mı

Aylar önce
Hasan Eren Aydınlar
Hasan Eren Aydınlar

ayıp ediyon abi

Aylar önce
ceyda ebrar kara
ceyda ebrar kara

14:18 Satranç oynanmaz yenir

Aylar önce
Fatih Büyükoğuz
Fatih Büyükoğuz

gülmekten izleyemiyom Nammamajsjahjsjaisjdjajdjjs

Aylar önce
Ersoy Düzgün
Ersoy Düzgün

sana da bu yakışırdı abi AŞAŞLALŞALŞŞŞAAKAKLAKLAK

Aylar önce
The Melike♡
The Melike♡

Kuzuya bez takan ilk youtuber

2 aylar önce
Kuzey 🤴 👑
Kuzey 🤴 👑

Peki ya benim Bu videoyu 5 ay sonra görmem?

2 aylar önce
GACHA QUEEN
GACHA QUEEN

1 yıl sonra murat abi : merhaba arkadaşlar bu gün koyun hasanı yicez kuzu hasan asmr 👁️👄👁️

2 aylar önce
Ömercan Kazdal
Ömercan Kazdal

Hukuki islemler basladı ueiwfuus

2 aylar önce
Yasin YIKIK
Yasin YIKIK

Hasan kara basan

2 aylar önce
AnimeKızı
AnimeKızı

5ay sonra koyun kavurmaya donuscek

2 aylar önce
les cactus
les cactus

ya şikayet ediyosan neden alıyosun

2 aylar önce
Naz Özkaya
Naz Özkaya

Beyler adam büyütmek için değil 2-3 seneye mideye atmak için aldı aw ne bu ay annesinden ayrıldı falan tavırları

2 aylar önce
BURAK ÜNLÜ
BURAK ÜNLÜ

1 AY SONRA MURAT ABI GF:EWT ARKLAR BUGUN KUZU HASANI YIYORUZ

2 aylar önce
BLA BLA BLA
BLA BLA BLA

1 milyon gelirse dana al afgrjaerfghaberfg

2 aylar önce
Nesrin Üşenmez
Nesrin Üşenmez

Hayvan anasını arıyo

2 aylar önce
Aleyna Karakuş
Aleyna Karakuş

Kuzu : Meeeee Ben : sjsjsjsjs

2 aylar önce
Aleyna Karakuş
Aleyna Karakuş

Kuzu Meeeee Dedikçe Gülüyom Bune Olum

2 aylar önce

Sonraki

NARKOZ ETKİSİNDE GERGİN ANLAR! 💉

25:20

NARKOZ ETKİSİNDE GERGİN ANLAR! 💉

MuratAbiGF

görünümler 3 Mn

Emanet | 205. Bölüm (SEZON FİNALİ)

1:18:10

Emanet | 205. Bölüm (SEZON FİNALİ)

Emanet Dizisi

görünümler 308 B

TELEFONUM KANODAN DENİZE DÜŞÜP BOZULDU!

29:40

TELEFONUM KANODAN DENİZE DÜŞÜP BOZULDU!

MuratAbiGF

görünümler 551 B

YEMEKSEPETİNDEKİ İNDİRİMLER YALAN MI? (%50)

28:43

Yavru Köpek İstilası Ve Yeni Misafirimiz !

26:28

Yavru Köpek İstilası Ve Yeni Misafirimiz !

Noluyo Ya ¿

görünümler 1 Mn

NARKOTİK KÖPEKLERİ İLE BİR GÜN GEÇİRMEK!

20:42

NARKOTİK KÖPEKLERİ İLE BİR GÜN GEÇİRMEK!

Orkun Işıtmak

görünümler 4 Mn

YOUTUBE TÜRKİYENİN YENİ STARI !!! 🐦

21:01

YOUTUBE TÜRKİYENİN YENİ STARI !!! 🐦

YouTuber Durağı

görünümler 247 B

KUMDAN SON ÇIKAN KAZANIR !! ft. Muratabigf

12:02

KUMDAN SON ÇIKAN KAZANIR !! ft. Muratabigf

Turgut Ekim

görünümler 933 B

Emanet | 205. Bölüm (SEZON FİNALİ)

1:18:10

Emanet | 205. Bölüm (SEZON FİNALİ)

Emanet Dizisi

görünümler 308 B

Hay Hay

3:39

Hay Hay

Hadise - Topic

görünümler 247 B

Bir Zamanlar Çukurova 101. Bölüm

2:17:07

Bir Zamanlar Çukurova 101. Bölüm

Bir Zamanlar Çukurova

görünümler 1,7 Mn

Emanet | 205. Bölüm (SEZON FİNALİ)

1:18:10

Emanet | 205. Bölüm (SEZON FİNALİ)

Emanet Dizisi

görünümler 308 B